elmondecolorrosa.blogspot.com

elmondecolorrosa.blogspot.com

miércoles, 2 de noviembre de 2011

Uns dies de molta lectura


Crec que va a temporades, ara portu un temps parada amb les manualitats, no se com un kit kat, no en tinc ganes..
Ara portu unes setmanes que estic llegint molt no se si es el temps que fa que em be de gust, esta el sofa llegin.. un hobby impressionant. Amb tres setmanes me llegit aquests dos llibres son molt bons, els aconsello tots dos.
Si algu sap d'algun llibre bo per lleguir que no dubti a dir-m'ho!
Bon dia a tuthom!

1 comentario:

  1. Hola guapa! Quant de temps sense passar per aquí!
    Doncs jo et recomano els llibres de la Camilla Läckberg. En mig any m'he llegit els cinc que fins ara han publicat en català. Encara en falten dos per sortir i són molt bons. Ja em diràs.
    Petons.

    ResponderEliminar