elmondecolorrosa.blogspot.com

elmondecolorrosa.blogspot.com

jueves, 24 de junio de 2010

Imans

Son Imans, fets amb flors seca, fa temps vaig comprar un bosa de blors secas aixi molt planes, i mai sabia que fer, i l'altre dia remanant, s'hem va acudir fer imans de per la navera, son varies flora una sobre l'altre, fins fer la combinacio que m'agradava, en vaig fer uns quants per mi, uns quants per la meva mare.
Espero que us agradin, es algu molt senzill per que fa efecta a la nevera.
Felicitats a tots els Joans i Joanas!!!!
Patonts i feliç dia de festa!!! Tot i que dama sigui dia laboral per molts, com jo! sempra va be fer un descans entra setmana!!
patonts

3 comentarios:

  1. ohhhhh Veronica , pues t'han quedat molt be i llueixen molt aqui a la nevera . roser

    ResponderEliminar
  2. Hola guapa! Ara feia dies que no entrava en el teu blog. M'agraden molt els teus imans. Petons.

    ResponderEliminar
  3. T'han quedat molt bonics¡¡¡¡¡

    ResponderEliminar