elmondecolorrosa.blogspot.com

elmondecolorrosa.blogspot.com

martes, 15 de junio de 2010

CRISIS!!!

Cada dia les noticies, ens parlen de la crisis, en que ens be a sobra, i jo diria, la que ja fa temps que la portem a l'esquena ...
els diaris, la TV, internet... Ens donen diferentes vistes, de la crisis, tuthom culpa un de diferent, tuthom veu solucions diferents...
De qui es culpa aquesta crisis?? de la gent que te diners,o millor dit que tenia capital en el seu moment, i en volia mes i mes, i va comença edificar, vendre-comprar...
Saviem que aixo no duraria aternament, o si mes no, els humils treballadors, esperavem que no dures per sempre, perque els preus estaven desorvitats.
Actualitat: El govern, els ajuntaments, directors d'empreses....
Solucio treballors el carrer, i reducio d'horaris i de sous
La meva pregunta nosaltres en tenim la culpa dels excesos que van fer aquest individus en el seu moment???
No estic d'acord amb que em vagin el sou, que avui per culpa d'aquest 4 miserables que en el seu moment eren el reis de casa seva.

Verònica Esparraguera


3 comentarios:

  1. Molt divertit, molt simpatic!!!!Records Esther

    ResponderEliminar
  2. nosaltres estem negres , ens rebaixen el sou a tots dos. Ja estic mirant per on retallar despeses i a mes a mes el "" fills de sa mare "" pujaran la llum , i despres de la llum suposo que pujaran tot lu demes , ehghghghghghgh.....
    roser

    ResponderEliminar
  3. Totalment d'acord¡¡¡¡peró ells tenan la paella pel manac,i smepre será aixins,una desgracia

    ResponderEliminar