elmondecolorrosa.blogspot.com

elmondecolorrosa.blogspot.com

jueves, 3 de junio de 2010

botigueta-somnisdemariona.blogspot.com

Avui vui dedica el blog a la meva sogre la Mariona, perque aneu tots a veura el seu blog somnisdemariona.blogspot.com perque avui mateix en al seu blog, podreu apraciar un enllaç que es la botiga que a fet online. Es un blog que pudeu encarregar qualsevol cosa que us fagi pesa!! tot es d'alta calitat i amb molt bon gust!! i fet tot a ma, unes mans predilectes per les manualitats!!!



Aquesta foto li dedico a la Mariona m'agrada molt i trobu que es ideal per tu.
Posa per si no s'enten be: Que et sembla si projectem els nostres somnis en les realitats qutidianes????

Patonts per totes!!! i visiteu la pagina!!!
botigueta-somnisdemariona.blogspot.com

5 comentarios:

  1. veronica el blog l'has escrit malament . rectifica-ho , perque tal com esta no s'hi pot entrar . has posat marioan i te que ser mariona

    ResponderEliminar
  2. Ualaaaaaaa¡¡¡¡¡quina ilusió,jo no gosaba a fer propaganda,peró ves per on las feta tú.Gracies Veronica estic molt contenta de tenirta com a jove "ets especial".
    Un petonas(ja saps que jo soc de fer petons)

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. Buneo ara ja esta rectificat merci!!!
    I Mariona et conec i sabia que tu no et faries propaganada i per aixo i soc jo!!! per fer-la!!!

    ResponderEliminar