elmondecolorrosa.blogspot.com

elmondecolorrosa.blogspot.com

miércoles, 26 de mayo de 2010

La meva terrassa es un del meus llocs preferits per ara l'estiu, que comença a fer una mica de calor..
un ensenyo, algunes fotos.



Aquest es un raco de la terrassa que tinc una enrrededera molt maca, que aquest any encara no a florit, hi ha sota tinc la caseta del meu nen, amb un coxi fet per mi, perque descansi.



Tinc unes vistes molt maques de Cassà desde casa meu, aqui una mostra!


bueno aqui un dels llocs de relax, per descansa o para el sol a l'estiu, en el banc i falten els meus coxins de color verd de floretes, que els vaig possa ahir.


Les floretes que tinc!!! haig de dir que estan molt i molt maques gracies a la meva parella que es qui les cuida perque li agraden molt, i aixi de maques estan!!


La taula, on sopem tots els dies d'estiu!!! petita i cuquetona!!



Bueno aqui el hort!!! que tenim a casa, en Francesc es l'encarregat de cuidar-lo, tenim plantat ,tomaquets, pabrots vermells i verds, cebas, julibert, malo, esberginies ...
tenim una mica de tot, es super gracios!! m'encanat!!!

Bueno i espero que us haigi agradat la meva terrasa, tal com al tinc ara, que comença la caloreta!!
molts patonts, i que acabi d'anar be la setmana.
mua!!

3 comentarios:

  1. Veien la teva terrasa m'he relaxat molt¡¡¡¡estic super cansada avui¡¡¡
    Petonets

    ResponderEliminar
  2. quin hortet tan bufó, aviam què sortirà, es una sorpresa, mentres ben estirada a la gandula!!!Bona setmana Esther. Potser t'agradaria el llibre que recomano al blog és preciós i molt adient!!!

    ResponderEliminar
  3. Hola En el meu blog el llibre l'explico a l'entrada que diu Las damas y las flores de fa un parell de dies, del dissabte 29 de maig concretament, que parla de dones que al llarg de la història els ha agradat la jardineria y els horts ....etcveuràs la portada i alguna foto de l'interior. Aviam si t'agarada!!!Kis ESther

    ResponderEliminar