elmondecolorrosa.blogspot.com

elmondecolorrosa.blogspot.com

domingo, 2 de mayo de 2010

Feliç dia de la mare!!!


Avui gran dia per totes les mares, amb especial li dedico a la meva mare, que es molt bona i su mareix, que en aquesta vida pocs regals i mimos li hem dit i fet (jo i el meu germa)
O sigui que avui despres de anar a dinar i felicitar-li el dia, li he regalat una floreta, pero dedicar-li l'entrada de un dia com avui es lo minim que li puc fer, despres de tot lo que a fet ella per mi.
Una mare t'aguanta en moments dolents,un de bo, cuant estas malalt....
jo crec que su mareixen..
FELICITATS A TOTES LES MARES!!
Mama t'estimo!!

4 comentarios:

  1. Be¡¡¡¡m'has tucat al cor am aquestas paraules,de totes maneras com a mare,estic molt orgullosa dels meus fills.No sé quan es al dia del fill,peró¡gracies per aguantarme¡¡¡

    ResponderEliminar
  2. hola veronica, et volia dir que amb aquest post la teva mare deu estar molt contenta pero per el comentari anterior veig que la mariona deu ser la teva mare no ????
    feliçitats a totes dues . un peto . roser

    ResponderEliminar
  3. No!! la Mariona no es la meva mare, es la meva sogre!!
    jejje

    ResponderEliminar
  4. ahhhhhhhhh ,vale es la mare del teu home, pues feliçitats per ella tambe.

    ResponderEliminar