elmondecolorrosa.blogspot.com

elmondecolorrosa.blogspot.com

viernes, 23 de abril de 2010

Felicitats a tots els Jordis i Jordines

Bueno avui, per molt que sigui treballant molt, per cert, tinc molta feina, vaig de cul, tinc molt feina, a la feina, i no tinc ni 5min per dedicar-me a vosaltres, espero tenir temps millors, perque ara estic amb una epoca dolenta, molta feina i poc viure la vida...
Pero bueno avui es la diada de sant Jordi, gran diada de Catalunya, un dia maco, de roses i llibres, per aixo avui el blog el dedico al llibre i la rosa i a tota la gent que es diu Jordi i Jordina....
Espero que tingueu un gran dia
muaaaaa

Sigueu feliços que la vida es curta
patonts

2 comentarios:

  1. Feliç dia a tú també¡¡¡¡

    ResponderEliminar
  2. Feliç diada de Sant Jordi. Que pasis un dia molt bonic. Un petó.

    ResponderEliminar